www.MusicOnPlanet.pl
Czy chcesz zareagować na tę wiadomość? Zarejestruj się na forum za pomocą kilku kliknięć lub zaloguj się, aby kontynuować.

Electro-Freestyle,Breakdance, hip-hop, miami bass, oldschool & newstyle, electric boogie


You are not connected. Please login or register

MTT Y2K - Najszybszy motor na świecie

Go down  Wiadomość [Strona 1 z 1]

1MTT Y2K - Najszybszy motor na świecie Empty MTT Y2K - Najszybszy motor na świecie Pią Sie 27, 2010 11:03 am

electro2000

electro2000
MusicOn_MoD



MTT Y2K - Najszybszy motor na świecie

MTT Y2K - Najszybszy motor na świecie 423_y2kvs9

MTT Y2K - Najszybszy motor na świecie 663_mtty2kxe3

Wyobraźcie sobie motocykl z silnikiem od helikoptera? A mówiąc dokładniej z turbiną. Otóż nie musicie sobie wyobrażać - wystarczy popatrzeć!! Maszyna ta to MTT Y2K, a turbinę dostarczyła dobrze znana firma produkująca turbiny i silniki do samolotów - ROLLS ROYCE. Turbina gazowa osiaga moc 300 KM. Dzięki takiej mocy motocykl jest w stanie rozpędzić się do prędkosci rzędu 400km/h, a co najlepsze od 0-300 km/h osiąga w 5,5 sek.!!!! Własciwie, to do prowadzenia tego pojazdu przydałaby się licencja pilota. Nieprawdopodobne jest to, że ten motocykl prawnie może jezdzić po drogach!! Bowiem posiada on wszystkie niezbędne "komponenty" tj. swiatła czy lusterka w postaci kamer. Cały motocykl zbudowany jest z materiałów używanych w technologii kosmicznej m.in. Tytanu, Karbonu. Specjalne opony dostarcza firma Pirelli - specjalne, gdyż standardowe nie wytrzymują takich katorg jakim się je poddaje podczas jazdy Y2K. Czy ten motocykl rozpocznie wyścig super maszyn o niewyobrażalnych mocach i osiągach. Myslę, że nie gdyż firmy tj. Honda, Yamaha czy Suzuki nigdy do takich wyscigów nie startowały. Motocykle takie przeznaczone sa dla bardzo wąskiego grona odbiorców chociażby ze względu na cenę, która teraz już wynosi 615 000 zł. i wszystko wskazuje na to, że nie zmaleje a raczej wzrośnie! Z pewnoscią motocykl ten jest historycznym posunięciem w kierunku "motocykli XXI w."

Dane techniczne:

Silnik: Gazowa turbina Rolls-Royce Allison 250, nie posiada ukł. chłodzenia, uruchamiana hydraulicznie.
Sprzęgło jednotarczowe, suche. Jeden/dwa biegi (zależnie od modelu).
Przeniesienie napędu łańcuchem.
Moc: 320 KM (233,6 kW) przy 52 000 obr/min
Maks. moment obr. :576 Nm przy 2000 obr/min
Podwozie: Rama ze stopów lekkich, wahacz wleczony.
Ogumienie: p./t.:120/60 ZR17/ 200/50 ZR17
Hamulce: przód: 2x tarcza 320 mm z czterotłoczkowymi zaciskami Brembo, tył: 2x/1x (zależnie od modelu) tarcza 320 mm z czterotłoczkowymi zaciskami Brembo,
Wymiary: Rozstaw osi 1803 mm, wys. siodła 800mm
Masa własna : 208,7 kg (z płynami ponad 230 kg)
Poj. zbiornika paliwa : 34 litry

Osiągi

Pr. maks.: 402,3 km/h
Przyspieszenie na 1/4 mili: 9.8 sec (pr. ok. 268 km/h)
0 - 363 km/h : 15 sekund



Powrót do góry  Wiadomość [Strona 1 z 1]

Pozwolenia na tym forum:
Nie możesz odpowiadać w tematach